Головна » 2011 » Лютий » 19 » 7 способов обеспечить трафик для вебсайта
21:07
7 способов обеспечить трафик для вебсайта
Як виміряти успіх вебсайту? У кількості хітів, хостів, унікальних користувачів, переглянутих сторінок, рівень відмов, середньому часу на сайті? Сучасні інструменти веб-аналітики дають можливість докопатися до глибинних поведінкових інсайтів або ж закопати себе в нескінченному потоці даних ... Останнім часом до «значущим» критеріям стали додавати ще й статистику з соціальних платформ (кількість фоловерів на Twitter, учасників групи на Facebook і Вконтакте, передплатників каналу YouTube etc., etc.)

Але в будь-якому бізнесі (і онлайн бізнес - не виняток), головним все-таки є отримання прибутку. Ви можете або щось продавати безпосередньо на сайті, або підтримувати її, щоб привернути і зацікавити потенційних клієнтів, але і в тому, і в іншому випадку необхідно забезпечувати сайт постійної (а краще - постійно зростаючої) аудиторією. Як завжди, нас цікавить ціна питання. Нижче я розгляну декілька найбільш поширених (за моїми спостереженнями) способів «генерування трафіку», а також порівняю їх за принципом кумулятивності витрат часу і грошей.

1. Банерна реклама - просто і незграбно; як на мене, є «калькою» з реклами в пресі і не використовує можливості Інтернет як медіа простору. Витрати не кумулятивні, тобто як тільки закінчуються гроші на банерну рекламу, закінчується і трафік, який вона забезпечує.

2. Контекстна реклама - текстові оголошення на сторінках пошуковиків (і партнерських сайтах), які показуються користувачам, які здійснюють пошук за певними ключовими словами. Google AdWords, Яндекс Директ і аналогічні системи прості у використанні і відстеження результатів, завдяки чому стали вирішенням проблеми трафіку «за визначенням». Але головний недолік контекстної реклами такої ж, що у банерної: вам треба постійно (!) Інвестувати гроші для залучення людей на сайт.

3. Пошукова оптимізація - комплекс заходів, що робить ваш сайт більш релевантним за певними пошуковим запитам, а також більш простим для дослідження «пошуковими роботами». У рамках пошукової оптимізації може знадобитися перегляд архітектури сайту (зменшенні кількості проміжних сторінок, оптимізація головного меню сайту, додавання карти сайту і т.д.). Такі операції швидше одноразові за своєю суттю. Друга, і не менш істотна частина зусиль з пошукової оптимізації - напрацювання бази зворотних посилань. Тобто, чим більше різних сайтів містять лінки на вміст вашого сайту, і наскільки вона популярна, значущою та авторитетною є ці сайти, тим краще для рейтингу вашого ресурсу. Є чимало стратегій побудови зворотних посилань (деякі з них напівлегальні і можуть мати зворотний ефект), але головною перевагою є кумулятивність інвестованих коштів: гроші витрачені, наприклад, у серпні продовжать працювати на вас і у вересні, і в серпні наступного року.

4. Розміщення статтей - популярний спосіб просування веб-сайтів, полягає в публікації тематичних статтей в популярних каталогах. Розміщення, як правило, безкоштовно, але деякі ресурси публікують статті після модерації (протягом 1-2 днів). Я спеціально винесла цей спосіб за рамки зусиль з пошукової оптимізації, оскільки окрім збільшення кількості посилань на ваш ресурс, цей спосіб є і потенційно сильним інструментом контент маркетингу (докладніше - в моїй публікації «До питань контент маркетингу»). Головною інвестицією при використанні цього способу є ваш час для написання якісних і цікавих статтей.

5. Блоги - пошуковики індексують нові матеріали в блогах швидше, ніж оновлення на звичайних сайтах (наповнення яких у багатьох випадках статично). Саме тому важливо регулярно публікувати якісні матеріали в корпоративних або особистих блогах для залучення нової та релевантної аудиторії. Фінансові витрати на відкриття блогу мінімальні (більшість платформ надають таку можливість безкоштовно), але постійне наповнення вимагає чималих часових витрат.

6. Подкасти - регулярно оновлювана серія звукових або відеопередач на певну тематику, яка поширюється через Інтернет. Для скачування оновлених випусків і прослуховування подкастів існує чимало спеціалізованих програм, але цей сервіс інтегрований і до популярних мульти-медіа програвачі. Наприклад, iTunes забезпечує доставку подкастів безпосередньо в iPhone або iPod ваших передплатників. Структура вартості подкастів аналогічна блогах (мінімальні витрати на запуск, постійні тимчасові витрати на виробництво контенту). Але вони і кумулятивні за своєю природою: ваш контент нікуди не зникає, продовжуючи працювати і залучати нових користувачів з місяця в місяць.

7. Соціальні медіа - використання популярних соціальних платформ (таких як Facebook, Twitter, ВКонтакте і т.д.) для побудови тривалих відносин з вашою аудиторією. Час, зусилля і гроші витрачені на просування в соціальних мережах також кумулятивним. Але щоб забезпечити стійкий трафік з цих ресурсів, необхідно не тільки вести «живий» діалог з аудиторією, ділитися свіжою інформацією і якісним контентом, але і періодично проводити акції та організовувати спеціальні пропозиції "для своїх".
Переглядів: 748 | Додав: systems | Теги: Трафик, подкасты, контекстная реклама, Поисковая оптимизация, Баннерная реклама, блоги, размещение статей, трафик для вебсайта, вебсайт | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar